De som följer bloggen vet att jag inte drar mig för att skriva om småsaker - inköp av balsam tycker jag själv var lite av ett lågvattenmärke. Men i dag har jag inte ens något sådant att skriva om. Håller hela tiden ögonen öppna efter kulturella spaningar, Johannas önskemål, men jag är dålig på att spotta sånt och tycker mest att folk är svåra att förstå och/eller seppiga. Bäst idag var att jag fick prata en lång stund med Emma, annars går den här dagen inte till historien. Jag hoppas att det blir roligare eller iallafall mer intressant i morgon. Ska på träff med det kvinnliga nätverket på Hugo Boss och det borde ju vara med spännande än ett glas vatten men man vet aldrig i det här landet.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
3 kommentarer:
Jag tycker inte alls att balsam-shopping kan ses som ett lågvattenmärke… Har varit på väg att be dig kila förbi AVEDA som jag spanade in när jag hälsade på och kolla deras sortiment in the UK. Lotta kommenterade under sitt besök i Sthlm för ett par veckor sedan att mitt badrum påminde om ett SPA och att utbudet av schampo var enormt (det tolkade jag som en komplimang). Några veckor senare (under vilka jag inte köpt nya hårprodukter) kommenterade Tomi utbudet av schampo i mitt hem (utan att känna till mitt stach i städskåpet) och då insåg jag att jag har problem…. Om än angenäma! Kan också informera om min veckas höjdpunkt; medlemskortet i AVEDAs client club kom i måndags. Hurra! Mera schampo i bloggen!
Kram
Emma
Tack Emma, nu känns det bättre!
Hej hej,
jaa mera shampo i bloggen. Balsam kan jag inte få samma engagemang till riktigt... hur som haver. En shampofråga till vad det verkar vara -schamposhoppingens drottning- om man köper märkesshampo på ett billigt ställe till ett väsentligt lägre pris, har man då köpt kinesisk kopia med acetonshampo i? Tänk er helt hypotetiskt att man i New York inhandlat Redken till mycket bra pris. Men att håret efter användning känns som en rotborste? Vad säger vana shoppare. Har jag blivit blåst?? /karin
Skicka en kommentar