torsdag 28 februari 2008

Harry och Harry

Anna, Andreas, Edit, Lisen och Harry har åkt hem idag. Jag ska inte sticka under stol med att det var lite maxat stundtals för mig som är van att rå mig själv och jag känt mig nervigare än jag vill vara men mest var det härligt att ha dem här. Och det blev extra roligt att de var så nöjda och hade en finfin semester. Harry var råsöt i morse och gav mig en stor kram när jag gick till jobbet så allt är förlåtet, från min sida vill säga. Vi får se om Harry fortsätter säga "jag vill ha min mamma" så fort han ser mig när vi träffas i Stockholm.

På eftermiddagen landade mamma och pappa. De kom förbi jobbet och hämtade nycklarna och sen åkte de mammas favvo-buss, nr 23, hem till mig. Vi har haft en slapp kväll med hamburgare från GBK, Jamie på TVn och sen började vi se en Bollywood-rulle. Det var dock ingen sång och dans så pappa gick och lade sig och jag och mamma bytte till BCCs nyheter som BARA pratar om prins Harrys krigande i Afganistan.

Inga kommentarer: